Aller au contenu

Maestria - 57, 61 étages


mtlurb

Messages recommendés

il y a 28 minutes, peekay a dit :

I wish this gets built as is. The east end needs some love. Actually some height with modern touches. Wow. It is beautiful

Je ne me suis jamais vraiment intéressé à leurs constructions. Est-ce que leurs tours sont généralement fidèles aux rendus ? Si oui, ça augure vraiment bien pour le QdS ! 

Plus, if Devimco can up their game with projects such as Maestria and MAA, it's good news for mtl, given how prolific they are at what they do

  • Like 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

35 minutes ago, RLCBBR said:

Je ne me suis jamais vraiment intéressé à leurs constructions. Est-ce que leurs tours sont généralement fidèles aux rendus ? Si oui, ça augure vraiment bien pour le QdS ! 

Plus, if Devimco can up their game with projects such as Maestria and MAA, it's good news for mtl, given how prolific they are at what they do

These projects are like nothing we have seen from Devimco before, so it is hard to tell. They have definitely upped their game recently, with Meastria, MAA and the rumored baseball project. 

These mega projects are what they want their name to be associated with, I expect high quality results.

  • Thanks 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Wow, quelle grande beauté que seront ces 2 tours majestueuse 💕! Ces tours seront esquise et avant gardiste et en plus, elles auront inéluctablement un impact très positif sur la ville. Elles seront l un des symboles phare de la ville de Montréal et rayonneront  de mille feux. Ce n'est pas un secret que je vais garder plus longtemps .... je rêve de posséder un condo dans ce projet . 😉 Je crois que je ne suis pas l'unique rêveur ici, non ? 

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

52 minutes ago, Mondo_Grosso said:

These projects are like nothing we have seen from Devimco before, so it is hard to tell. They have definitely upped their game recently, with Meastria, MAA and the rumored baseball project. 

These mega projects are what they want their name to be associated with, I expect high quality results.

Given that these towers seem to possess a high % of glass on their exterior surface, it's really hard to imagine how badly the architectural quality could possibly depreciate

Modifié par Walkscore
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Invité
Répondre à ce sujet…

×   Vous avez collé du contenu avec mise en forme.   Supprimer la mise en forme

  Seulement 75 émoticônes maximum sont autorisées.

×   Votre lien a été automatiquement intégré.   Afficher plutôt comme un lien

×   Votre contenu précédent a été rétabli.   Vider l’éditeur

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Créer...