Aller au contenu

Messages recommendés

  • Réponses 29
  • Créé il y a
  • Dernière réponse

Membres prolifiques

I tried 5 Guys in Columbus a couple of weeks ago.. the burger was pretty good... as good as anything we have already. I'd prefer a few more of them and a few less of MacDonald's but I still think Montrealers overall have a preference for healthier food so I'm not sure what their fate will be here.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

At least it replaces an empty space. I dunno what's goin on in Montreal recently but front stores seem to be closing faster than we can say "bankruptcy". Its a sad state of affairs. We are supposed to have withered the recession better than anywhere else, but "A louer" signs are mushrooming everywhere from Ste-Catherine east to west to McGill street to Ontario street, to Wellington, even St.Denis is dwindling not to mention St.Laurent who is in the worst state ever.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

At least it replaces an empty space. I dunno what's goin on in Montreal recently but front stores seem to be closing faster than we can say "bankruptcy". Its a sad state of affairs. We are supposed to have withered the recession better than anywhere else, but "A louer" signs are mushrooming everywhere from Ste-Catherine east to west to McGill street to Ontario street, to Wellington, even St.Denis is dwindling not to mention St.Laurent who is in the worst state ever.

 

Relax, it's not an issue.

 

/Ville de Montréal

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Je travaille dans le coin de la rue McGill, et honnêtement il y avait bien plus de commerces vacants il y a quelques années, avant que la rue et les trottoirs ne soient réaménagés. Depuis ce temps ça va en s'améliorant.

 

Je suis allé essayer le Five Guys ce midi: excellent burger, mais le "régulier" avec bacon, qui contient deux galettes de viandes, est difficile à manger tellement il est gros. Sinon c'est pratiquement un burger maison. Pour les frites j'ai été un peu déçu, elle ne semblaient pas suffisamment cuites. Le resto était bondé, ça a pris 15 minutes pour avoir ma commande. Mais je m'y attendais avec tout le "hype" entourant Five Guys...

 

Je vais rester fidèle à Chien Chaud Victoire (maintenant déménagé dans la foire alimentaire du 600 - 700 de la Gauchetière, avec un écart de temps en temps chez Five Guys...

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • 2 semaines plus tard...

This place is not gonna last. The burger was no better then average and the bread was pretty soggy. The one in Old Montreal might last because their aren't many cheap places to eat other then the Tour de la Bourse food court in that area. This has Krispy Kreme written all over it, I'm betting most will close in under 2 years.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • 1 mois plus tard...
  • 1 année plus tard...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Invité
Répondre à ce sujet…

×   Vous avez collé du contenu avec mise en forme.   Supprimer la mise en forme

  Seulement 75 émoticônes maximum sont autorisées.

×   Votre lien a été automatiquement intégré.   Afficher plutôt comme un lien

×   Votre contenu précédent a été rétabli.   Vider l’éditeur

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • Les dernières mise à jour

    1. 818

      MAA Condominiums - 33 étages

    2. 155

      Véhicules/Voitures Électriques

    3. 1 211

      Économie du Québec ​​

    4. 11

      Natatorium de Verdun

    5. 11

      Natatorium de Verdun

×
×
  • Créer...