Cataclaw Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 We ought to give each club, lounge, bar, restaurant, pub, it's own thread with reviews, pictures, info, commentaries and all that kind of stuff! I'll start with Opera since it's been the subject of a lot of talk lately with the possible demolition for the redevelopment of the ilot du monument national. Some pix from last sunday: My review: Good spot, huge, clean, modern, great music, (mostly) classy good-looking people but all this comes with a price - definitely one of the most expensive spots in town. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malek Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 J'ai litéralement des milliers de photos de ce club Espèce de carnaval: Défilé de mode: zoo nocturne: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cataclaw Posted May 23, 2009 Author Share Posted May 23, 2009 Nice shots, Malek!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malek Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Les photos d'hier: http://edmm.ca/2009/red-lite-series-6-cd-launch-with-bruno-brown-and-erick-el Link to comment Share on other sites More sharing options...
boluda Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 filles cheap, mauvaise musique, endroit pretentieux Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeb Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 filles cheap, mauvaise musique, endroit pretentieux Entièrement raison, et un service de Q Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cataclaw Posted July 8, 2009 Author Share Posted July 8, 2009 Entièrement raison, et un service de Q "filles cheap" - ça veut dire quoi ça? it's a pretty upscale place, i don't find the girls are very "cheap" prétentieux - expliquez moi pourquoi musique - c'est une question de gout. moi j'aime le house/electro/etc. si vous n'aimez pas cette musique, n'allez pas dans un club qui ne cache pas d'être une place de ce genre de musique!! service de Q - j'ai toujours eu du bon service. Jamais plus que 30 secondes avant de me faire servir. Si vous n'êtes pas servi, des fois il faut attirer l'attention du barman c'est tout. Un petit signe avec la main c'est tout ce que ça prend! My only complaint - i've yet to find my "plug" for Opera. Most clubs around town i know somebody and i can dodge the covers and usually dodge the lineups too. Malek can you help me with this? ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malek Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Filles cheap, je sais pas ce que ça veut dire. toutes les filles après quelques drinks deviennent "cheap" hehehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
JFrosty Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Plus je vois des photos de clubs, plus je me dis que ça sera jamais mon genre de place. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malek Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 tant mieux?? C'est vraiment pas pour tout le monde... un peu comme tu me verras jamais la face aux foufounes ou au deux pierrots par exemples (et j'y suis allé juste pour voir). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts