Jump to content

MTLskyline: Boston 50 photos

MTLskyline

Recommended Posts

very nice shots man, keep on shooting!

btw, boston must be going mad now, they just won the world series.

Thanks for your comment!

Being a Boston fan now I'm pretty happy. But nothing compared to the Bostonians. 2nd in 3 years is pretty amazing in baseball. (They are one of the high payroll teams however. A salary cap is definitley needed)

Thanks MTLskyline. A pretty city with a nice atmosphere; I've always found it somewhat similar to Montreal, architecturaly speaking, probably because of the usage of the brick. My favourite disctrict in Boston remains Beacon Hill, to bad you couldn't take any more pictures.

Je suis allé à Boston en juin 2007 et je dois dire que c'est une des plus belle villes que j'ai eu la chance de voir! C'est ultra propre, les batîments historiques sont supers bien conservés, le centre ville est très très dense et C'est assez impressionant. Tout est bien aménagé partout, y'avait des fleurs planté en dessous d'un viaduc! Les batiments modernes sont de bon goût, les vieux également. C'est grand, on la l'impression d'être dans une ville où les gens sont intelligents (plus que la moyenne) . Bref je né que du bon à dire de boston mise à part qu'on se sent pas sur le board de la mer... 10/10 skyline :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...