Recommended Posts

takeoffbanner.jpg

- Recharge their Apple laptops

- Recharge their iPods

- Download music, TV, and films from the iTunes Store

- Access our free WiFi network

- Purchase an iPod, iPod accessories, noise cancelling headphone, or any other travel accessories

- Test and purchase the latest Apple computers including the lightest laptop on the planet: Macbook Air

- Purchase software or games

"The Airport Boutique iStore locations will improve passengers' experience by ensuring they have the possibility to upload, recharge or purchase the must-have items that make a long flight more pleasant." said Hugues Brassard, Aeroports de Montreal's Assistant Director, Commercial Services.

(Courtesy of Canadian Business)

soft_ext_far.jpg

This is somewhere in the domestic departures section, which opened on December 8th.

The international one opens soonish.

Also it is the first Apple store in an Airport.

is this a Apple company or is this a banner chain with Apple Licenses?

reseller actually

still pretty good though, seeing its suppose to be the first store dedicated to only mac products and such.

i'm in just for the free wifi lol

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By IluvMTL
      Forage ce matin sur le terrain vacant à côté des Délices d'Amandine.

• By _mtler_
      http://www.pelletierdefontenay.com/index/#/hme2-1/
      Aout 2017
      Proposition finaliste pour un nouvel hotel particulier dans le Mile-end. L'hotel comprenait quarante chambres, un restaurant, un cafe/bar, une galerie d'art, un club privé, une piscine et terrasse au toit.
      Date : 2017
      Client : privé
      Budget : NA
      Phase : Concours - finaliste
      Images : Pelletier de Fontenay

• By GDS
      Tour Peel

Looks to be 2025 Peel
    • By Marc90
      J,ai cherché partout sur le forum mais je ne crois pas que ce projet n'ait jamais été posté, mais il est presque complété déjà!
      C'est le projet Le Marché, au 7130 Casgrain, dans Rosemont-la-Petite-Patrie, plus précisément la Petite-Italie
      4 étages + Mezzanine
      Commerces au RDC, logements aux étages. 

C'est une belle addition aux abords du Marché Jean-Talon et ça risque de beaucoup aider le volet commercial de sa portion Ouest, sur Casgrain, où se trouvait autrefois le Staburcks en diagonale. Ça permet aussi d'offrir une belle perspective depuis la Place-du-Marché-du-Nord, et depuis la nouvelle place Shamrock face à Première Moisson. 

Autant j'adore le Marché Jean-Talon, autant je trouve que ses rues limitrophes manquent vraiment d'amour et d'animation. Henri-Julien avec ses fonds de cour en vieilles clôtures frost, et Casgrain avec le côté aveugle du Mondoux, les aberrants parkings extérieurs du marché et l'ancienne clinique d'inspection des viandres qui tombe en ruine... heureusement, il semble y avoir une volonté d'améliorer les choses avec le nouvel aménagement de Shamrock que je trouve très réussi en général! 

• By UrbMtl
      Sur Facebook, la firme ACDF dévoile un projet montréalais sans détail. À suivre. Je laisse le fil dans Proposition en attendant les détails.
      Avec cette hauteur, on peut prédire Griffintown. Des idées?