Aller au contenu

La Katy Freeway, Houston, Texas


Franks

Messages recommendés

I’ve driven on this highway..  missed an exit because it was multiple lanes across from me lol.. yeah it’s something else. There’s an over pass that’s multiple stores high at its peak. My Texan colleague said they built it that à high just because they could. There no boundaries there including egos. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Il y a 9 heures, caribb a dit :

I’ve driven on this highway..  missed an exit because it was multiple lanes across from me lol.. yeah it’s something else. There’s an over pass that’s multiple stores high at one point. My Texan colleague said they built it that à high just because they could. There no boundaries there including egos. 

It's a limitless state lol As they told me down there: ''Everything's bigger in Texas''. By the way very nice people from my own experience!

  • Like 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

il y a 57 minutes, mtlurb a dit :

Merci pour le vidéo! Genes toi pas pour en publier d’autres !!

Merci! Ma prochaine vidéo sera un ''Freeway tour'' de Pittsburgh. Je m'y met dès le mois prochain lorsque j'aurai enfin terminé mes études et que je passerai en ''Vacation mode'' : ) 

Modifié par Franks
  • Like 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

11 hours ago, caribb said:

I’ve driven on this highway..  missed an exit because it was multiple lanes across from me lol.. yeah it’s something else. There’s an over pass that’s multiple stores high at one point. My Texan colleague said they built it that à high just because they could. There no boundaries there including egos. 

Same, quite a few times and their highways amaze me every time. 

  • Like 2
  • D'accord 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Invité
Répondre à ce sujet…

×   Vous avez collé du contenu avec mise en forme.   Supprimer la mise en forme

  Seulement 75 émoticônes maximum sont autorisées.

×   Votre lien a été automatiquement intégré.   Afficher plutôt comme un lien

×   Votre contenu précédent a été rétabli.   Vider l’éditeur

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Créer...