Aller au contenu

Messages recommendés

Exclusive Business Class Travel Between Toronto and Montreal

 

MONTREAL, Feb. 28, 2017 /CNW Telbec/ - Ufly, a new business class travel experience, announced today that it will sell exclusive flights between the Billy Bishop and Saint-Hubert airports from Monday to Friday, at a frequency of two round trips daily. Offering numerous advantages such as online bookings at a fixed rate, last minute boarding in addition to quick and easy access to aircrafts, Ufly and Pascan Aviation are every business traveler's dream.

 

An accessible, exclusive and efficient service

Ideal for frequent business flyers, Ufly truly demonstrates a full executive treatment: comfortable, exclusive and luxurious. Thanks to its unprecedented service offering, Ufly members can take advantage of a VIP lounge, a dedicated phone reservation line, a mobile application, and free parking near the priority security checkpoint and check-in.

 

As a high-end luxury service provider, Ufly sells seats on private nine-seater Pilatus PC 12 planes, the safest on the market, equipped with comfortable, large leather seats that are operated by Pascan Aviation. Available on a member-only basis, Ufly proposes several membership types to meet every travelers' corporate budget allowances. Furthermore, ticket prices do not fluctuate throughout the year, allowing users to benefit from fixed rates that include snacks and beverages and an unlimited number of flights! For more information, go to uFly.

 

About Ufly

Launched in February 2017, Ufly sells tickets for Pascan Aviation between Saint-Hubert airport and Billy Bishop airport in Toronto, as well as between Saint-Hubert airport and Québec City, Val-d'Or and Bagotville. Ufly is primarily designed for business professionals and offers preferential access to planes operated by Pascan Aviation. The service is designed to dramatically reducing airport wait times. Members have access to an unlimited number of flights at a fixed rate. Ufly plans to offer more routes in the upcoming year. For more information, go to uFly.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Je me demande de la pertinence d'un service à parti de St-Hubert, avec l'arrivée du REM, ça sera moins long aller à Dorval que St-Hubert! Même chose pour Billy Bishop à Toronto, je trouve qu'il est maintenant moins long de Union d'aller à Pearson via le UP Express.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Si c'est all business class, je ne crois pas que les utilisateurs de ce service prendront les transport en commun...

 

Dans mon cas je déteste mais déteste prendre le taxi, et je ne suis pas le seul! L'idée est que le temps d'aller à l'aéroport St-Hubert n'est pas vraiment avantageux.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

St-Hubert est quand même pas mal plus prêt qu'aller à Dorval pour tous ceux au Nord de l'A10, le stationnement est gratuit et t'as personne d'autre que ceux qui sont là pour ton vol ou presque (c'est donc encore plus vite de passer la sécurité qu'à Dorval avec des privilèges). C'est certainement assez avantageux pour qu'il y ait quelques vols par jour!

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

St-Hubert est quand même pas mal plus prêt qu'aller à Dorval pour tous ceux au Nord de l'A10, le stationnement est gratuit et t'as personne d'autre que ceux qui sont là pour ton vol ou presque (c'est donc encore plus vite de passer la sécurité qu'à Dorval avec des privilèges). C'est certainement assez avantageux pour qu'il y ait quelques vols par jour!

 

Pas sur que cela vaut le $400 de difference de prix qu'avec ex. Rouge

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

La desserte Montréal-Toronto est celle qui a vu le plus de cies aériennes se casser les dents à travers les décennies. On ne peut cependant blâmer personne de tenter une ultime chance dans ce marché hautement compétitif. Restera à voir si l'enjeu en vaut la peine et compense pour les avantages que retirerait la clientèle. On peut en douter, mais tant que c'est de l'argent privé qui est concerné, je n'ai pas de problème avec ça.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Invité
Répondre à ce sujet…

×   Vous avez collé du contenu avec mise en forme.   Supprimer la mise en forme

  Seulement 75 émoticônes maximum sont autorisées.

×   Votre lien a été automatiquement intégré.   Afficher plutôt comme un lien

×   Votre contenu précédent a été rétabli.   Vider l’éditeur

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Les dernières mise à jour

    1. 176

      P'tites marches dans Griffintown

    2. 176

      P'tites marches dans Griffintown

    3. 176

      P'tites marches dans Griffintown

    4. 176

      P'tites marches dans Griffintown

×
×
  • Créer...