Aller au contenu

1 Square Phillips - 61, 21, 14 étages (Projet global)


mtlurb

Messages recommendés

9 hours ago, Faitlemou said:

Je spécule que la porte d'entrée aura 2.3 mètres de haut.

Haha! Anyways, LA spéculation qui a lieu et qui change positivement le skyline est immobilière. ;)

50 minutes ago, JB667 said:

Je ne spécule rien du tout . Puisque c’est devenu la marque de commerce de MTLURB .

 

  • Like 3
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • Réponses 3,6k
  • Créé il y a
  • Dernière réponse

Membres prolifiques

On 2018-04-12 at 8:29 PM, denpanosekai said:

Was Brivia operating under a different name up until recently? It's pretty amazing all they've accomplished in such a short time.

I have the impression that Brivia is a facade company (there are other companies behind (involved with) them..my 2 cents

They don't have a lot of (big) projects under their belt ''alone''. Maybe just buying lands.

Modifié par GIGI
  • Like 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Il y a 11 heures, GIGI a dit :

I have the impression that Brivia is a facade company (there are other companies behind (involved with) them..my 2 cents

They don't have a lot of (big) projects under their belt ''alone''. Maybe just buying lands.

Kheng  Ly, the CEO of Brivia group certainly has a shady past. 

https://www.lesaffaires.com/archives/generale/megatransaction--un-acheteur-au-passe-trouble/534125

Modifié par advicetaker
Can't write
  • Like 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

On 2019-03-16 at 10:39 PM, GIGI said:

I have the impression that Brivia is a facade company (there are other companies behind (involved with) them..my 2 cents

They don't have a lot of (big) projects under their belt ''alone''. Maybe just buying lands.

Bravia is a subsidiary of TianQing group, a Chinese real estate development group. They have some projects around the world, Bravia is their Canadian division.

Side note, there is a hilarious map on the TianQing group page where every city is at the wrong location.

Screenshot_20190318-091748_Chrome.jpg

  • Like 2
  • Haha 2
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

il y a 3 minutes, mawt1 a dit :

Je suis pas bien.. Je connais les gens de Brivia et ils m'ont dit le nombre d'étages... Ça me fait un peu du mal de le reternir pour moi mais ils m'ont bien fait comprendre que c'était confidentiel!! 😢

Je peux dire que c'est proche de vos hypothèses!!

Le nombre d'étage m'importe peu.... La hauteur est plus significative, mais le choix du design le sera encore plus!

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Invité
Répondre à ce sujet…

×   Vous avez collé du contenu avec mise en forme.   Supprimer la mise en forme

  Seulement 75 émoticônes maximum sont autorisées.

×   Votre lien a été automatiquement intégré.   Afficher plutôt comme un lien

×   Votre contenu précédent a été rétabli.   Vider l’éditeur

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Créer...