Jump to content

Recommended Posts

Valliant, if it's not too dangerous, before the protest, get close to the people with sticks and masks, and ask them not to be violent. Explain to them that it is not good for the cause, and that violence is exactly the excuse the government needs to stop negotiations. If you do that, you'll be doing a favour to every Quebecker!

I am happy, that I do not live in the city anymore. Living in the suburbs comes in handy, at least once. I literally do not want to know how this turns out.

Hopefully before GrandPrix in town, things will finally be resolved.

résumé de ce que j'ai vue.. Les policiers ont été très agressif à la base alors que les manifestant très pacifique, lorsque la manie est arrivé dans le coin de stanley et Ste-catherine les policiers ont lancers les gaz et bombes assourdissantes sans avertissement et ils ont rentré dans le tas! Alors plusieurs personnes et même journaliste on été aspergés par poivre de cayenne et intimidé pas les policiers et c'est la que les étudiants ce sont révoltés et la casse à commencé!

Moi je dis Honte à ce gouvernement qui a clairement perdu le contrôle! Qu'il déclenche ces élections pour le bien de l'intérêt commun.