Malek Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Bon quels sont vos films préférés de l'année? Dans un ordre quelconque The Lincoln lawyer Drive WARRIOR (mon film de l'année) Hangover 2 Hanna Barney's version The Debt Crazy Stupid Love Horrible bosses Captain America Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monctezuma Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Je regarde pas beaucoup de films et vais rarement au cinéma, donc voici ma petite liste de films préférés vus dernièrement, sans ordre particulier: Tron : Legacy Shutter Island Insidious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPQR Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Drive Red state Adjustment bureau Pas beaucoup de films que je peux dire que sont mes films préférés. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malek Posted September 28, 2011 Author Share Posted September 28, 2011 DriveRed state Adjustment bureau Pas beaucoup de films que je peux dire que sont mes films préférés. Adjustment bureau avais tellement de potentiel, mais j'ai l'impression que plusieurs coins ont étés coupés ronds... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malek Posted September 28, 2011 Author Share Posted September 28, 2011 J'ai vu Moneyball, bien aimé, ça me donne le gout de voir des parties de Baseball!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jesseps Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 (edited) 1. Drive 2. Midnight in Paris 3. Hanna (not in any order) Margin Call Barney's Version Fast & The Furious 5 Hesher X-Men First Class The Whistleblower 30 Minutes or Less There is a few more movies I would like to see like: Tinker Tailor Soldier Spy, A Dangerous Method, J. Edgar, The Rum Diary and Tintin. Edited October 22, 2011 by jesseps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Habsfan Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Je suis allé voir The Ides of March (avec George Clooney et Ryan Gossling)dernièrement. Un excellent film. Autres films que j'ai bien aimé: Barney's Version Hangover 2 Horrible Bosses Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jesseps Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Je suis allé voir The Ides of March (avec George Clooney et Ryan Gossling)dernièrement. Un excellent film. I have been meaning to see that, since it came out. Guess I will check it out today, seeing my plans fell a part. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malek Posted November 3, 2011 Author Share Posted November 3, 2011 J'ai vu dernièrement Café de Flore 3.5/5 In Time 2/5 Ides of March 3/5 50/50 3.5/5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malek Posted November 3, 2011 Author Share Posted November 3, 2011 J'ai vu dernièrement Café de Flore 3.5/5 In Time 2/5 Ides of March 3/5 50/50 3.5/5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts