Recommended Posts

"What is the french word for douche bag ? " !!!!!! :D

Peut-être : "représentant de l'industrie de l'amiante" ?

Saw it, loved it :)

I'm a huge Jon Stewart fan (watch TDS every night religiously)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Rantanplan
      J'ai remarqué qu'on voit Montréal sur le menu du nouveau remake de Resident Evil 2. C'est un pur hasard parce que le jeu est fait au Japon et il ne se passe pas à Montréal, mais j'aime bien le background. 

• By Fortier
      Je ne sais pas s'il y a déjà un fil pour ce projet, mais bref je trouve ça vraiment intéressant comme idée. Le Québec aurait vraiment l'occasion de se démarquer internationalement et d'être un pionnier (enfin). Nous avons l'électricité, nous avons les matériaux et nous avons les wagons. Manque juste un petit peu de volonté...

• By DonPictures
      "Better to have a short life that is full of what you like doing than a long life spent in a miserable way." - ALAN WATTS
      Salut, j'a fais une petite vidéo et je vous la partage. 
      Suivez moi sur instagram- @donpicturehd
      https://www.instagram.com/donpicturehd/
      Equipement utilisé: Principalement le Nikon D3400 LENSE: AF-P DX NIKKOR 18–55 mm f/3.5–5.6.
      Ça serait apprécier si vous vous abonnez à ma chaîne youtube. N'hésitez pas à commenter, merci!

• By Habsfan
      ENcore une fois, tiré de la Gazette de ce matin!

More cars for busiest train line
      DAVID JOHNSTON, The Gazette

The Montreal area's busiest commuter-rail line will get double-decker cars thanks to $120 million in new provincial money for suburban-train infrastructure.

The introduction of double-decker service on the Montreal/Deux Montagnes line tops the priority list for the new three-year capital-spending plan of the Metropolitan Transit Agency.

The plan is to be made public in the next two weeks.
      It will boost the number of double-decker cars in the MTA's 200-car fleet well above the current 22 - which are used on commuter lines to Rigaud and Blainville-St. Jérôme. The combined ridership on these new lines is barely two-thirds of the 31,000 carried daily on the Deux Montagnes line.

By comparison, all 415 GO trains in the metropolitan Toronto commuter-rail network have double-decker cars.

Renewal of the train fleet will put double-decker trains where they are needed most - on the busiest lines, and during rush-hour periods, MTA official Mélanie Nadeau said yesterday.

Rush-hour trains on the Deux Montagnes line run well above 100-per-cent capacity now. Crowding is a sore point with users.

The line carries 31,000 people a day. It runs from Central Station through St. Laurent, the West Island and Laval and into the St. Eustache-Deux Montagnes area.

[email protected]

© The Gazette (Montreal) 2007
    • By monctezuma
      Nom: Gallery sur le Canal
      Hauteur en étages: 14
      Hauteur en mètres:
      Coût du projet:

Promoteur:
      Architecte: Michelange Panzini Architectes
      Entrepreneur général:
      Emplacement:

Début de construction: 2014
      Fin de construction: 2016

Site internet: Loft a Montreal - Condo Griffintown: Gallery Lofts sur le Canal

Lien webcam: Live Not Found | Nest

Autres informations:

* 128 unités

Rumeurs:

Aperçu artistique du projet:

Maquette:

Autres images:

Vidéo promotionnelle: