Affichage des résultats 1 à 6 sur 6

Discussion: Jobs - Contrats

Blog Entries
    1

Thumbs up Jobs - Contrats

Ce fil est créé dans le but d'aider ceux qui recherchent de l'emploi ou qui recherchent de la main-d'oeuvre ou du talent. :-)

Je commence le bal en annonçant que je recherche, pour des contrats de quelques semaines:

1. un excellent Web Designer ou Designer graphique. Minimum 3 ans d'expérience. C'est pour créer une template.

2. Je recherche un animateur 2D (possiblement 3D aussi) pour des vidéos sur le web. Doit connaitre Flash, et ou After Effects, Motion un atout.

Contactez moi via mon site web, ou ce forum. Merci!
    Dernière modification par LindbergMTL ; 26/10/2010 à 15h26.

Blog Entries
    1

Par défaut

I am looking for an New York, New Jersey or Montreal based Internet marketer who knows how to market videos, webinars and streaming programs. Thanks!

Par défaut

Je recherche un emploi en photo, à Montréal, je viens tout juste de terminer un diplôme d'étude professionnel en photographie (1800 heures). Je peux aussi bien être photographe qu’assistant photographe, retoucheur ou technicien de labo. Je suis vraiment passionné par ce métier, c'est ma vie ! Si vous voulez me proposer quelque chose ou me référer une annonce, MP !

Par défaut I need advice on getting a job! :)

I would greatly appreciate your help on this issue. I am about to submit my PhD thesis in mathematics. The obvious next step if I were to stay in academia would be to obtain a postdoctoral position. The problem is that for personal reasons I have decided to stay in Montreal for at least two more years if possible, but in order to promote interaction between universities, most math departments are strongly against hiring people who have done their PhD in their city. This is especially true in Montreal, because the quality of research motivates hundreds of people from around the world to apply for positions here, and there is a serious lack of available positions.

I am thus considering the possibility of applying for a "real job" in the "real world," of which I know almost nothing about (compared to other people in their mid 20's). I know this most probably means leaving academia for good, and I would be ok with that, though I have absolutely nothing against academia, and I did very well in my degrees.

I have developed a couple of pretty decent iOS apps (Apollonius, iPaintbrush, and other less sophisticated ones). However, I am self taught in everything other than math, and I have no experience working for anybody other than myself (unless you count a research supervisor as a boss). This lack of experience is not necessarily a reflection of my abilities. It just means I had a relatively easy life as a student. With this much information I would be happy to read the opinion of others who know more than I do about the job market. Do you think I have any chance at finding a full-time job or paid internship in Montreal, whether it is math-related or as an iOS developer?

Update: Also if you are interested in hiring me, send me a personal message!
    Dernière modification par Newbie ; 27/02/2012 à 19h47.

Par défaut

Citation Envoyé par brubru Voir le message
    Je recherche un emploi en photo, à Montréal, je viens tout juste de terminer un diplôme d'étude professionnel en photographie (1800 heures). Je peux aussi bien être photographe qu’assistant photographe, retoucheur ou technicien de labo. Je suis vraiment passionné par ce métier, c'est ma vie ! Si vous voulez me proposer quelque chose ou me référer une annonce, MP !
    Presque 2 mois plus tard, je cherche toujours...

Blog Entries
    8

Par défaut

Recherche un analyste-développeur intermédiaire ou sénior Java avec expérience avec Spring pour un emploi à temps plein. Contactez-moi en privé.
    "Everything in life is somewhere else, and you get there in car." - E.B. White

"Malgré l’opposition, Projet Montréal maintient le cap. « Ce que nous avons fait sur le Plateau, on veut le faire à la grandeur de Montréal », a répété M. Bergeron aux côtés de Luc Ferrandez."

Citation Envoyé par Cataclaw Voir le message
    The only reason ... is the free indoor parking. Free.. indoor.. parking. No hassles. Blizzard 50cm snow? No problem.

Les tags pour cette discussion

Règles de messages